Saturday, November 27, 2010

Tak suka..Tak suka..TAK SUKA


1.) Tak suka pada orang yang ego dan hanya pentingkan diri sendiri.
 
2.) Tak suka pada orang yang tidak bertanggungjawab.
 

3.) Tak suka pada orang yang suka mengambil kesempatan.

4.) Tak suka pada orang yang suka memperkecilkan diri orang lain dan mereka ingat diri mereka adalah yang
terbaik sekali di dunia.

5.) Tak suka pada orang yang kuat menipu dan yang paling tak suka sekali bila kena tipu dan tertipu.
 
6.) Tak suka pada orang yang tak fikir pasal masa depan dan masa yang akan datang.

7.) Tak suka pada orang yang suka membuang masa kerana masa itu amat berharga bagi saya.

8.) Tak suka pada orang yang suka sangat mempermain – mainkan perasaan orang lain.

9.) Tak suka pada orang yang suka buat sesuatu ikut suka hati dia jer
dia dah sakitkan hati orang lain sekalipun lantaklah dia peduli apa bukan? yang sakit hati bukan diri dia so what..?

10.) Tak suka pada orang yang bertopeng – topeng macam yang kat cerita
THE MASK tu kejap boleh jadi macam ni dan kejap lagi boleh jadi macam tu pendekkan cerita seseorang yang suka menyamar yang lelaki jadi perempuan dan yang perempuan pulak jadi lelaki diorang ni gay ke apa? Itu kalau dipendekkan semua cerita macam tu lah kisahnya sebab tak suka cerita panjang – panjang memang begitu panjang ceritanya kenapa saya tak suka, tak suka, dan tak suka? kalau saya tulis kat sini pun sampai bila – bila tak akan habis memang tiada “ending” yang tepat dan sesuai sebab itu saya tak suka.
 
11.) Tak suka apabila orang buat saya marah sebab bila saya dah marah saya boleh jadi macam hulk yang bertukar kaler menjadi hijau tu, tapi cara saya transform berbeza dan lain sikit jadi merah, ungu, biru, kuning pun tidak cuma bila tangan saya melekat kat pipi seseorang sampai tiga hari pun akan terasa sakitnya

12.) Tak suka pada orang yang
gediks ataupun miang dan juga over – reacted yang perasan cantik dan juga handsome no offends tapi saya lebih suka bila seseorang itu merendah diri, murah hati dan tak sombong. 

13.) SO jangan buat perkara yang orang tak suka bukan hanya saya seorang yang tak suka kerana apa yang saya tak suka mungkin orang lain pun tak akan suka bila seseorang buat benda yang mereka tak suka.
 
14.) TAK SUKA , TAK SUKA , TAK SUKA pada orang yang tiada pendirian.

8 ✿Have something to say? ✿:

Small Kucing said...

Tak suka tapi terpaksa

Unknown said...

yeah betul tu ..:D

Anonymous said...

apa yang anda tak suka itu juga yang ada orang lain suka,saya tak suka ....namun....tenguk lah apa yang tak suka.

The Advisor said...

sayang di dunia ni kita kena berhati2 sbb ada kalanya lelaki berubah jadi prempuan semata2 nak dapat tarikan dan prempuan bole jadi lelaki bila kita dah terkena dengan tipu helah dia dan kebenaran pun terserlah last sekali dia akan ckp i'm sorry. so abg suka entry yg sayang tulis ni TAK SUKA TAK SUKA TAK SUKA. nti abg pose pulak entry HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG SORONG kat entry tu mcm2 gelagat cara org untuk memikat...... nti abg pose kat blog abg dan sayang baca ye......TUNGGUUUUUUU. ( muaahhhhh love you so much )

The Advisor said...

HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG - SORONG bermakna ( Suka ikut campur dalam urusan orang lain, menonjol-nomjolkan diri (terhegeh-hegeh)

Unknown said...

dah buat entry ? =P hehe will read that

SUE AMIERA said...

suke!!! suke!!!! suka suki....hahahaha...=p

Unknown said...

hehehehe suka suki suku hahahaha =P

Post a Comment

   
 

Till The Shiny Day Copyright © 2013 Design by Riesha Myeiszell | Till the shiny day